Söndag

Hat inte hunnit skriva idag för jag har inte hunnit sitta ner förens nu egentligen. Natten gick väl bra, lillan vaknade 3 gånger och sen upp vid 8, och hon brukar egentligen sova till 9, ibland även 10-11. Men det kan bero på att hon har tänder på gång, då rubbas det.
Jag va trött så efter frukost la jag mig och Jocke väckte mig strax efter 12 och då hade jag sovit 1.5-2 timmar, skönt men fortfarande trött. Lillan va med trött för hon vilade bara 20 minuter så vi packade ihop oss hela högen och åkte mot en restaurang som hetet Bellas Place för att äta lunch, så kunde lillan sova i bilen.
Jag och My tog sallad och dom andra tog hamburgare.

Sen åkte vi runt och tog en båt över till Ivö men där va det trist så vi åkte vidare till ett slott, va trist där med så vi handlade inför kvällsmaten och åkte hem. Va så trött så har tyvärr inga bilder från dessa 2 ställen.
När vi kom hem så tog vi det lite lugnt men drog igång med maten sen, blev grillat och det blev klart strax före halv 10, lagom trötta och hungriga.

Inte dom bästa bilderna men fick bli så. Jag, My och Robin stog för maten, med lite hjälp av lillan. Gott blev det men nu har man matkoma så ska göra mig klar föt att sova.

Måste göra collage av bilderna för annars blir formaten så stora och tar evigheter att ladda upp, så det blir antingen såhär eller inga bilder alls.

xoxo linda