Just nu

Känns som mina rubriker oftast heter likadant mrn blir tyvärr så när jag är så dålig på att uppdatera.

Lillan sover på mig just nu och har gjort i snart 30 minuter och jag ligger och kollar på TV. Har inte gjort mer än att starta en maskin tvätt (eller 2 för det är 2 tvättmaskiner i tvättstugan) och ätit frukost. Lillan åt knappt men hon är inte överdrivet glad i gröt än, är mest bara smoothies som går ner, men absolut bättre än inget då dom ska äta mer och mer mat från 6 månader. Lillan blev 7 i lördags. 

Igår va det morsdag och jag blev lite firad. Var ju min första morsdag, även om vi låtsades att det va min första förra året men då låg hon ju i magen. Så det va min första med henne utanför magen. Fick ett kort, choklad, halsband och öronhängen men kan försöka fota det och göra ett eget inlägg om det. Har beställt ett armband med Ellies namn till mig själv i morsdag present, men det hann inte komma så det kommer väl idag. 

Vid halv 2 ska vi på möte. Ska byta i tvätten och äta lunch innan vi åker är det tänkt. Blir en tuff vecka särskilt för Ellie så vi får se hur allt går. 

xoxo linda