Halloween

Min kompis hade lagt upp lite bilder på Halloween pynt så jag blev så sugen på att fixa jag med. Vill att Ellie ska växa upp med pynt vid olika högtider även om alla inte är lika stora som julen. Nu har vi inget pynt hemma så jag tog vad som fanns hemma och pysslade lite.

Översta bilden är barnmatsburkar med post-it lappar och vanligt papper. Hade inte ens toarullar att använda så fick bli burkar. Men man kanske kan ha ljus i dom? Blir ju lite roligare i så fall.

På andra bilden är det ett glasunderlägg jag tejpat på ögon och mun. Har alltså inte ens lim hemma så allt är tejpat. Gjorde även större med bordtabletter men tejpen orkar inte riktigt hålla upp dom så en har ramlat ner.

Jag är trotts allt ändå rätt nöjd, ska bara placera ut allt. Med tanke på att vi inte hade något så blev det bra lösningar. Tycker det var fyndigt av mig med underläggen. Övervägde att måla på dom direkt för det är bara att köpa nya på IKEA.

Nästa år blir det riktigt pynt! Ska även påskpynta då med. Kring påsk alltså, i fall någon skulle missförstå.

xoxo linda