Blandat

Ellie plockade lite kottar och studerade gräset när vi skulle från dagis igår. Min nyfikna unge! 

Många säger att jag bara fått mage denna graviditeten och när jag ser dessa bilder får jag nog hålla med, kolla här under texten:

Den är stor nu och större ska den bli! Den är så låg nu att den ligger i knäet när jag sitter ner. 


Jag fick en babyshower i fredags, helt chockad! Blev nästan inga bilder tyvärr men här kommer någon. 

Såå glad att jag duschade innan jag gick hemifrån. Trodde vi skulle fira min kompis dotter som fyllde 1 nu i maj men där blev jag lurad! Så fina vänner man har ♡ och Ellie blev glad av att se My där så hon var nog med väldigt nöjd med dagen.

Gipsmagen ligger på golvet och har torkat till ordentligt. Nu ska jag bara fixa ståltråd och hänga upp den. Ska även köpa sidenband men det gör jag inte förens jag fött och vet vad det blir för kön på bebisen. 


Har haft en perfekt helg och är så otroligt tacksam. Ända tråkiga är att jag inte blev firad/grattad på morsdag så det är jag fortfarande lite nere för men får hoppas på bättre lycka nästa år. Vädret har varit riktigt härligt med men nu hela veckan har det regnat och varit kvavt. 

xoxo linda