Fullt upp

Känns som dagarna går i ett nu, fick nästan skäll för att jag hade glömt att höra av mig häromdagen och fick skit för det, otroligt tråkigt. Livet med två barn är fullt upp, i alla fall för mig. Det är inte lika lätt alltid som det var med bara Ellie. Synd att folk inte förstår detta. Skolan började förra veckan och jag jobbar även extra på nätter, man kan ju tänka själv hur lite tid som finns kvar då. Jag upplever även själv att mitt minne är dåligt till och från men det får man tydligen inte ha. 

Från och med måndag så går jag ut på 5 veckors praktik med, ska bli spännande men gillar inte att det är så långa dagar, dock verkar dom bara jobba 4 dagar i veckan vilket är bra. Får se hur detta går. 

Har ett jobb till på G nu, fått några tider i oktober och det är nätter, vilket innebär OB och tid för plugg. Hoppas allt blir så bra som jag tänkt mig. 

xoxo linda