Ny kurs

Har en uppgift kvar i psykiatrin men den ska vara inne om någon vecka så jag pausar lite. Gjorde klart en igår (4 av 5) men den ska också in först om någon vecka. Jag velade fram och tillbaka om jag skulle göra sista med eller börja nya kursen (helt på distans) och landade i det sista alternativet. 
Även denna kursen har 5 teman vilket då är 5 inlämningsuppgifter, hänger ni med? Så jag ska påbörja tema 1 nu och läsa lite medan Alex sover, han somnar alltid när vi lämnar Ellie på dagis så fåt passa på medan det är så.

My var här igår och Alex var super nöjd! Som han gosade och lekte. Tar gärna bilderna/filmerna när du kan My! Och på kvällen blev det en promenad med min kusin. Ellie var off så vi trodde hon va sjuk men nepp, så förutom hennes humör var det en väldigt bra dag! 

xoxo linda