Bära vitt 20 mars

Idag bär jag och barnen vitt för min kusin Anton, barnens storasyster/bror och alla andra barn som lämnat jorden aldeles för tidigt. Jag fick ju ett tidigt missfall (vecka 7) och jag tror att man med detta syfter menar barn som dör i magen efter vecka 22 eller så, men för mig var det en jobbig förlust som tog hårt på mig. 
Ellie tröttnade och kollade mobilen istället, det är inte det lättaste att ta kort på 2 små barn samtidigt, som ibland är mer vilda än tama ibland. Men det är tanken som räknas.

Vid såna här stunder/dagar när man uppmärksammar saker som detta så blir jag så så tacksam att jag fick behålla både Ellie och Alex trots att båda förlossningarna var en aning dramatiska på olika sätt. Och även att båda ville ut för tidigt där man inte alltid vet hur det kommer sluta.  
Så idag är jag extra tacksam och kramar om dom lite extra, för dom är här 💙💜

xoxo linda