En dag i stan

Skulle varit hemma idag tänkte jag men sen skrev Jessica och frågade om vi ville med till Grand så det gjorde vi. Blev lite smått till båda barnen och även till mig. 
Börjar med Ellies kläder, klänningen valde hon själv:



Kläderna är från H&M och skorna är från Deichmann, ett par hemma och ett par till dagis. Hon var så nöjd ❤
Kläderna till Alex:



Den gråa kepsen var den som jag hämtade ut i onsdags. Skorna köpte jag av min kusin. Allt från H&M. Den blåa kepsen finns i rosa men fanns inte i Ellies storlek så det ska jag beställa en. 
Och till mig:
Blir nog den på midsommar. Något genomskinlig då den är tunn men får väl ha vita underkläder. 

Imon ska jag in med My, ska bli kul! Åker utan barn så ska bli rätt skönt att kolla på vaf man vill, även om dom va jätte duktiga idag. 

xoxo linda