Kompishäng

Har varit några jobbiga dagar och än är det inte över. Förra veckan fick ambulansen hämta pappa, han kom hem efter ett par dagar men sen blev det samma visa kvällen efter. Kalaset hade precis tagit slut när han ringde. Jag är en väldigt känslig person och tycker detta är väldigt jobbigt, jobbigare än jag visar. Jag vill veta ALLT som händer kring honom. 
Det har varit mycket nu ett tag, livet hemma ska ju fungera med, samtidigt som jag har skola och jobb så vill man ju vara där hela tiden. Skit tråkigt att man inte kan. 
Så igår fick vi ta med barnen till sjukhuset så han fick träffa kalasbarnet. Dom hade rätt kul där faktiskt. 

Idag lättade vi stämningen lite och följde med grannen och hans barn till stan. Var bara ett par timmar men hade mysigt ändå. Barnen leker fint ihop. Här skulle Ellie sätta sina nya ringar på sin kompis fingrar:
Lika nöjda båda två. Ellie fick ett prinsess-sett med smycken, väskaoch skor så hon skulle ha sina smycken på sig och visa pojkarna. Hon blev så fin och stolt ❤ Vi åt på Max för första gången, helt okej men McDonalds är min grej. Men Ellie åt på bra. Alex fick va hemma med J. En bra eftermiddag så man kom på andra tankar ett tag. Hade tyvärr inte möjlighet att hälsa på pappa efter för E somnade i bilen. 

xoxo linda