Bilprovningen

Jobbat hela helgen så jag har inte haft tid att skriva. Var bara ledig i torsdags denna veckan och då gjorde jag en mätning på gymmet i Alvesta och sen åkte min lilla familj, My och mamma till simhallen och badade. Blev ingen lång stund då tiden sprang iväg men nöjda var dom! Så även om jag var ledig var hela dagen uppbokad. 

Idag har jag besiktigat bilen. Trodde det skulle gå bra då jag hade den på lagning i höstas och även servat den men nej det blev inte så. Blev inte godkänd så måste lämna in den igen, trist verkligen. 

Har ätir lunch och Alex har somnat. Han har haft 39 graders feber i 2 dagar men idag verkar den vara borta, dock är han väldigt gnällig så något stör honom. Jag och min favorit tjej gosar i soffan framför barnprogram. 
Gympa ikväll och då får vi barnvakt till Alex så han får vara hemma och vila. 

xoxo linda