Senaste dagarna i bilder

Nu var det längesen jag skrev men det har varit lite fullt upp faktiskt. Jocke fick semester förra veckan så då började vi på med målandet utav lekstuga och altan (kommer bilder när allt är klart). Vi blev tyvärr inte klara för färgen tog slut.
Så fin är jag är jag målar. Vi har ändå kämpat på rätt bra med målningen, kom hem vid 9 tiden i lördags kväll men gick ut och målande ändå tills det blev mörkt. Så jag är nöjd med vår insats, men som sagt så kommer bilder sen. 

I fredags åkte jag, My och Jocke till Falkenberg för att kolla på buskis. Första gången någonsin för J och första gången jag och M ser dom på hemmaplan. Tidigare har vi sett dom i Göteborg och Växjö. Men det var roligt, blev en tur fram och tillbaka bara för vi tog aldrig riktigt tag i att hyra stuga så mamma var hemma med barnen. 





Fina bilder i bilen dit. Vi började med mat på Pinchos. Vi har även haft min bonus son här sen måndags förra veckan så han var med hemma med mamma.
Här ska dom ha lite mys med gott och film.

I lördags åkte jag, Jocke, dom små barnen och mamma till Hällevik. Tradition sen några år tillbaka då min kusin är med på gymnastiklägret där. Alltid uppvisning lördag vecka 30 så då åker vi dit och kollar, badar och grillar. I år var vi inte lika många men hade det kanon ändå! Och grillade gjorde vi inte för dom hade en liten och vi tog ingen med oss. 




Bilderna kommer aldrig i ordning. Barnen trivdes där och allt gick bra trots att Alex inte sov middag. Kom hem runt 9 på kvällen. 

Igår började jag jobba igen.
Min standard frukost där, varierar mellan grör och yoggi. Som jag saknat rutinerna som kommer med jobbet, kändes skönt att vara tillbaka men det har varit mycket att stå i redan. Fortfarande semester för halva personalen så det märks. Jobbar onsdag och torsdag med sen är jag ledig i 3 dagar. 

Imon åker vi till pappa och hälsar på. På torsdag efter jobbet drar jag och häntar mamma så åker vi till stan. Ska köpa ny färg, hälsa på Timmy och sen är det After Beach på Evedal. På fredag ska jag och Ellie passa Timmy lite och ge honom sällskap och mat. På lördag åker jag, My, mammq och mammas kompis till Göteborg för då ska vi kolla på Gyllene Tider, sen stannar vi över natten. Fullspäckad vecka! Imon åker bonus sonen hem till sin mamma igen men det har varit kul att ha honom här så länge, han är inte här ofta så vi har saknat honom, det har varit bra dagar tillsammans. 

xoxo linda