Malmö

I helgen som varit var jag ju som jag skrev sist på väg till Malmö. Hade en bra helg, det som kunde varit bättre var vädret men det är ju inget vi kunde påverka själva. Vi gick mycket så man var ju helt slut, på fredagen var vi nästab fnittriga av trötthet och komik på TVn och det var ändå innan vi tog ett glas vin. 
Rummen var fina men mammas var absolut bäst, på 2 av väggarna var det massa fönster som gick från golv till tak med bra utsikt. 

Vi har inte besökt så mycket utan bara gått och tittat, men vi var vid Turning Torso, Slottsparken (och en trädgård som låg där) och Emporia. 










God mat åt vi också. Lunch i fredags fick vi av pappa så det var snällt! Till kvällen köpte vi med oss till rummet och det var asiatiskt, väldigt gott och även om deras egna jordnötssås såg ut som en spya var den väldigt god. I lördags åt vi sen lunch på Victors (har jag för mig det hette), gott men tog 40 minuter art få maten. Kvällen avslutade vi på Pinchos och sen blev det hem till sängen. Söndagens lunch intog vid på Vapiano inne på Emporia. Sen bjöd pappa på kvällsmat.





Blev inga kort från Pinchos så blir istället en bild på hur jag såg ut. Av dom 3 sista bilderna så är pizzan Mys, pastan mammas och spagettin min. 

Emporia hade nog varit roligare om det inte var sista dagen och man mest bara ville hem. Så kanske någon mer gång. Hittade i alla fall 2 presenter till J, men han fyller inte förens i september så dröjer ju. 

xoxo linda