God morgon!

I fredags var jag på klädparty med min kusin. Blev lite till barnen och en tröja till mig.
Efter det så gick jag till grannen som nu har flyttat. Fick en husesyn i nya lägenheten. Känns trist för oss och jag som är vanemänniska tycker det var trist att inte se bilen på uppfarten mer. Men kul för dom i alla fall! 

I lördags fyllde J år så vi firade honom och han äldsta son. Var hemma till ca 15 för då åkte vi till hans föräldrar för att fira där. Kul med alla samlade. 

I söndags hände inte mycket, hade magkatarr så fick ligga och vila större delen av dagen. Hade slarvat med maten så sa redan dagen innan att jag kommer ha det. Men på kvällen åkte jag hem till mamma och så gick vi en sväng. 

Igår jobbade jag, känns som jag hade att göra hela tiden och knappt var inne. Hämtade barnen, hem och duscha och sen vid 4 kom min kollega. Ellie ville gärna att hon skulle vara med och kolla och snäll som hon är så följde hon med. Nöjd unge! Var hemma lite innan jag skulle på yoga. Svängde förbi "grannen" för att lämna en jacka till ena pojken som dom glömt, och då fick jag äntligen träffa katten igen. Han har alltid sprungit ute men får hållas inne till han vet att han flyttat, så har inte sett honom på några dagar. Fick litet snabbgos innan han försökte smita. 
Yogan gick bra men idag har jag ont i kroppen, hoppas det släpper med tiden. Vi är lediga idag, eller barnen är det för jag jobbar kväll. 

xoxo linda