God jul!

Hej!
Mycket har hänt sen jag skrev sist, eller kanske inte. Men vi har firat julafton, det blev hemma hos mamma hela dagen och kvällen istället för kvällen hos mormor som alla andra år. Vi skulle åkt dit men pga corona bland folk jag känner så valde vi att stanna hemma. Barnen var väldigt nöjda med detta, dom kunde leka med alla sina nya leksaker istället. Hade vi varit hos mormor hade det inte gått för det är dåligt med plats och små saker kan försvinna. Så det var väldigt mysigt. Julbord till lunch och toast skagen till kvällen, och godis såklart. 
My var också med och mot kvällen kom Lucas och Ozzy. Ozzy var väldigt nöjd med sina julklappar, den ena lekte han med direkt och sen sov med under granen. 












Det blev en väldigt bra jul! Det var dessutom min enda lediga dag den veckan, jobbade hela julhelgen. Var ledig igår och nu väntar 3 pass till. 

Jag har även blivit med lägenhet, hämtade nycklarna igår så ska flytta lite saker nu i veckan, förhoppningsvis imon kväll för sen ör veckan fullbokad. På fredag ska vi börja måla och jag ska få hjälp av fantastiska vänner ❤ så imon ska jag dit med handdukar och köksprylar. Kört dit toapapper, hushållspapper och tvål, kan va bra att ha när man är där. Möbler kommer när målningen är klar. Dum planlösning men det får absolut duga så länge. 

Gymmet ringde mig i lördags förmiddag, blev fundersam för jag sa upp mitt medlemskap för typ 3 år sen minst. Men då sa dom att My nominerat mig i en tävling där jag vann, så har vunnit ett års medlemskap hos dom! Skit kul för jah har pratat om att skaffa men vet ju inte hur ekonomin kommer va när jag är ensam. Så jag blev totalt överraskad, glad och började nästan lipa när dom läste upp motiveringen. Tack älskade syster ❤ så det ska vi göra klart imon efter jobbet. 

xoxo linda