Glad midsommar!

I torsdags kväll åkte vi till mamma, hon skulle passa barnen medan jag tränade med Daniel och Jocke. Sen blev klockan så mycket att vi stannade över natten, det är svalare och mörkare där så barnen skulle få sova ut lite bättre. 
Så vi var ju redan på plats på midsommar morgonen. Vi tog dom traditionella korten vid stången redan på förmiddagen för det var soligt och vi hade ändå tid. Tyvärr samarbetar Alex inte så bra så lyckades inte få med honom och mamma men det får duga det som blev. 





Vi åt god lunch med sill och potatis, eller typ. Mamma åt sill, jag och Ellie tonfisk och Alex åt köttbullar. Men super gott var det och man åt ju otroligt mycket så blev matkoma på alla. Vi fick lägga oss och vila lite.

Sen åkte jag och Ellie för att hämta Daniel och då blev vi fast där ett tag. Dom hade tipspromenad i "byn" som Ellie ville gå på så det gjorde vi och sen bjöd hans mamma på tårta. Den var jättegod och Ellie orkade 2 portioner! Hon hade väldigt kul där och var jätte social, hängde med Daniels farbror, inte likt henne men kul att se. Sen åkte vi hen till mamma igen och tog det lugnt innan vi fick börja fixa till det som skulle grillas. 
Inte den bästa bilden men löjligt gott var det!

Barnen ville stanna en natt till så det fick dom, jag ville dock inte för jag delade säng med Alex natten innan och det var trångt. Så när dom lagt sig körde jag hem D och sen åkte jag hem själv och la mig direkt och har legat tvärdäckad till typ halv 10. 

xoxo linda