Lugn dag

Igår höll vi igång en del under dagen, jag brände mig som attan visade det sig när jag skulle lägga mig. Idag har vi hållt oss inne hela dagen, legat vid varsin TV och bara kollat på Netflix. Har känt mig som en dålig mamma men barnen har varit nöjda och dom kollar sällan på TV här faktiskt. Gjorde ett litet uppehåll för att baka kladdmuffins efter Ellies önskemål och hon var så nöjd!

Vi lägger alltid en Marabou i mitten också. Dom va inne i ugnen någon sekund för länge för dom borde varit kletigare men dom var goda ändå!

Åkte till mamma runt 18 som skulle passa barnen medan jag drog till gymmet. Tränade över 2 timmar men vi var då 4 stycken så tar lite extra tid, men allt gick bra och det är bra gäng som peppar osv. Sen följde J med hem till mamma för att träffa barnen lite och prata lite en stund. Blev alldeles för sent hem, varit hemma kanske 1 timme nu. Barnen sover och jag har ätit lite, kollar på Flash och ska snart sova. Har hunnit se typ 8 avsnitt idag, varit en lat dag som sagt.

xoxo linda