tisdag

Idag åkte vi iväg med ett par kompisar för att bada! Barnen ville knappt kliva upp, tur att vännerna gillade att vara i också för jag är mer hopp i hopp upp sen är jag nöjd. Va där 2.5-3 timmar, jag har eventuellt bränt mig trots solskydd igen, men får eventuellt öka styrkan. Tog 50 i ansiktet iofs och verkar bränt mig lite där med. Man kanske ska fylla på efter hand? 
När vi kom hem lekte dom lite med kusinen, bor typ grannar med hans mamma/deras faster och denna veckan har vi dom samtidigt fram till helgen. 
Alex konstverk och enda bilden jag tog idag tydligen.

Igår var vi på marknad i Tingsryd med mamma. Mötte My, Lucas och Ozzy där men dom va redo för hemfärd när vi kom för vi åkte mycket senare. Men kul att ses och även få gosa med Ozzy igen. Sov hos dom i onsdags och han kom in till mig under natten så jag har ju ändå fått gos, men man tröttnar aldrig. 

I torsdags tog jag och My tåget till Stockholm för att se P!nk och jäklar va bra hon var! Bästa jag varit med om! Showen, musiken, rösten, kvinnan, hur hon interagerade med publiken och roligt mellan snack. Hon hängde i sele och rep, upp och ner och flög ut över hela publiken. MAGISKT! Filmade lite men kan inte lägga upp här så får bli halvtaskiga bilder, My fick bättre ljus på sina.











Förbanden va också bra, det var en DJ (DJ KidCutUp) och han körde bara låtar man kände till vilket alltid är trevligt. Sen var det en tjej som hette Gayle och där kände jag bara till en låt men hon va bra ändå. Sen var det The Script och dom va med as bra! Lyssnat på dom sen högstadiet vill jag minnas. Inget inbitet fan eller så men dom har några bra låtar och dom spelades. Så jag var riktigt nöjd faktiskt, blev ju typ en hel konsert extra där.







Stannade över natten sen tog vi tåget hem före lunch. Va helt slut så somnade på soffan en sväng. Sen blev det en spontan helg på Öland med en vän + familj. 


Övernattningen hos My med djuren, som denna natt inte va lika lugna som veckan innan (sov där inför Kolmården).




xoxo linda